POLITIKAT TONA
Politika jonë e Cilësisë
Politika e cilësisë së Thermotech bazohet në "kënaqësinë e klientit".
Synimi i Thermotech është të ofrojë produkte të përshtatshme me standardet dhe kushtet e larta teknike që ajo vetë vendos.
Për të ruajtur kënaqësinë e klientit, bëhet një vlerësim mbi kushtet e klientit nëse përmbushen apo jo, dhe pritshmëritë e klientit për ndryshim ndahen me punonjësit; dhe kryhen punime për përmirësimin e produktit si dhe certifikimin. Organizohen kurse trajnimi për të rritur ndërgjegjësimin e shitësve, merret parasysh pakënaqësia më e vogël për produktin dhe kryhen procedurat e reformës.
Në Thermotech, "lumturia e punonjësve" është kërkesa më e rëndësishme për të siguruar kënaqësinë e klientit. Vendimet merren pas marrjes së mendimeve përkatëse të punonjësve dhe në përputhje me parimin e “pjesëmarrjes”. Sigurohet që individët janë të pajisur me njohuri dhe aftësi të mjaftueshme për të marrë përsipër përgjegjësitë që lidhen me pozicionin e tyre. Në fokus është mjedisi, në të cilin secili merr rolin e tij dhe është i lumtur për punën që kryen. Ndërsa përgjegjësia u përket individëve, aktiviteti në grup gjithashtu inkurajohet dhe suksesi në grup konsiderohet mbi suksesin individual.
Në mënyrë që kompania të përmirësojë avantazhet e saj konkurruese brenda tregjeve, adoptohet një qëndrim "i vetëdijshëm për koston" dhe i kushtohet rëndësi mënyrës se si të arrihet të kursehet. Në përputhje me të gjitha këto parime, Thermotech tregon përpjekje të vazhdueshme për të arritur një nivel më të mirë se sa është aktualisht.
Politika jonë Mjedisore
Si një kompani, e cila është e ndërgjegjshme për përgjegjësitë e saj mjedisore, Thermotech ka përcaktuar metoda dhe i ka vënë ato në praktikë për të përcaktuar shtrirjen mjedisore dhe efektet e aktiviteteve të saj gjatë të gjitha fazave dhe proceseve mbështetëse duke filluar nga prodhimi i produktit deri në përfundim të dërgesës. Thermotech do të mbetet e ndjeshme për të gjitha aktivitetet e saj që kryhen pa shkaktuar ndotje mjedisore. Prandaj pikat e mëposhtme janë miratuar si parime tona:
- Bindja ndaj të gjitha rregulloreve dhe marrëveshjeve administrative në lidhje me mjedisin
- Krijimi i Sistemit të Menaxhimit Mjedisor ISO 14001, zbatohet në mënyrë efektive dhe siguron burimet e nevojshme për ruajtjen e qëndrueshmërisë së tij.
- Përdorimi optimal i energjisë dhe burimeve natyrore
- Ndjekja e kritereve mjedisore në lidhje me përdorimin e lëndëve të para dhe ndihmëse, duke marrë parasysh efektet negative të këtyre materialeve
- Parandalimi i ndotjes, reduktimi i ndarjes së mbetjeve dhe burimit për të arritur normat maksimale të riciklimit.
- Rritja e ndërgjegjësimit të punonjësve me trajnimet e ofruara për mjedisin, informimi i tyre dhe gjenerimi i motivit.
- Ndarja e procedurave që kryhen me punonjësit, duke i mbajtur ata të hapur ndaj interesit publik dhe duke marrë pritshmëritë e
- Mbajtja në konsideratë e faktorit mjedisor në kuadër të investimeve dhe projekteve të reja
- Reformimi i vazhdueshëm i performancës mjedisore.
Ne vendosim objektiva të rinj çdo vit për një mjedis të pastër dhe një të ardhme të shëndetshme. Ndërsa objektivi ynë kryesor është të gjenerojmë sa më pak mbetje të jetë e mundur, duke klasifikuar mbetjet e prodhuara gjatë prodhimit, përpiqemi të riciklojmë dhe t'i asgjësojmë ato që nuk mund të riciklohen në një mënyrë që të mos dëmtojmë mjedisin dhe në përputhje me ligjin.
Për të reduktuar përdorimin tonë të burimeve natyrore dhe prodhimin e mbetjeve në nivelin më të ulët të mundshëm, ne përpiqemi të zhvillojmë metoda të reja, të synojmë parandalimin e ndotjes së mjedisit me projekte miqësore me mjedisin dhe të ruajmë qëndrueshmërinë e sistemeve të ndërtuara në kuadër të politikës së mbrojtjes së mjedisit. .
Politika jonë e Burimeve Njerëzore
“Të krijojmë dallime me kompetencë, motivim dhe staf me performancë të lartë.”
Ky është objektivi bazë që do duam të arrijmë! Politikat e Burimeve Njerëzore të miratuara në Thermotech u shërbejnë dy qëllimeve të rëndësishme:
"Të motivojë individët që të marrin përgjegjësi, të përdorin iniciativën dhe për rrjedhojë, të mbrojnë punën e tyre dhe rezultatet e punës së tyre.
"
Të sigurojmë që stafi ynë të jetë më i suksesshëm në objektivat e punës duke përmirësuar në të njëjtën kohë veprimet individuale dhe duke inkurajuar veprimet në grup.
Në këtë mënyrë ne besojmë se jemi në gjendje të fokusohemi më mirë te objektivat dhe burimet njerëzore dhe të theksojmë rolin e vlerës individuale në suksesin e punës.
Praktikat tona të Burimeve Njerëzore;
Me strukturën tonë organizative, ne i caktojmë punonjësit tanë në pozicione ku ata mund të përdorin potencialin e tyre në mënyrë efektive dhe të krijojnë vlerë që Thermotech të arrijë objektivat e saj kryesore.
- Ne kryejmë proceset tona të Burimeve Njerëzore nëpërmjet sistemeve profesionale.
- Ne kryejmë një vlerësim objektiv dhe të drejtë duke marrë cilësitë e kërkuara nga pozicioni, aftësitë personale dhe performancat individuale.
- "Ne ofrojmë një mjedis pune të sigurt dhe të shëndetshëm duke siguruar që punonjësit tanë të jenë të informuar për objektivat e divizionit për të cilin punojnë dhe pritshmëritë e markës sonë nga vetë ata.
"
- Ne ofrojmë trajnimin e nevojshëm dhe mundësitë e zhvillimit në mënyrë që punonjësit tanë të përmirësohen në mënyrën më efektive dhe të performojnë më mirë.
- Ne i bazojmë objektivat tona dhe sistemin e drejtë të pagave në vlerën e krijuar nga të gjithë punonjësit e Thermotech, të cilët qëndrojnë besnikë ndaj vlerave dhe parimeve të punës së Thermotech.
Politika jonë e Kënaqësisë së Klientit
Baza e politikës së kënaqësisë së klientit të Thermotech bazohet në "Orientimin ndaj klientit". Ne i reformojmë procedurat tona vazhdimisht në përputhje me kërkesat dhe pritshmëritë e klientit dhe synojmë ndërtimin e marrëdhënieve afatgjata me klientët tanë.
Për të ruajtur kënaqësinë e klientit, vlerësohet nëse kushtet e klientit janë përmbushur apo jo, dhe pritshmëritë në ndryshim të klientit ndahen me punonjësit dhe kryhen punime për zhvillimin e produktit. Pakënaqësia më e vogël për produktin merret parasysh dhe kryhen procedura përmirësimi.
Çdo reagim i marrë nga klientët tanë perceptohet si një dhuratë. Ne përdorim të gjitha burimet tona që rezultojnë nga përvoja jonë e bazuar në vite të gjata dhe shërbimin tonë të orientuar drejt klientit, për t'i kthyer këto reagime në "kënaqësi të klientit"
"Thermotech ndjek një qasje të orientuar drejt klientit, ku klientët mund të raportojnë lehtësisht kërkesat dhe pakënaqësitë e tyre, ku këto trajtohen në mënyrë objektive, të drejtë, me kujdes dhe konfidenciale, të menaxhuara në një mënyrë që nuk është në kundërshtim me kushtet ligjore dhe politikën tonë të kompanisë, me reformat dhe kontrollet e nevojshme që kryhen vazhdimisht për të shmangur shfaqjen e të njëjtës pakënaqësi; transparenca bazohet në marrëdhëniet me klientët dhe zgjidhja e të gjitha pakënaqësive të klientëve perceptohet si parimi kryesor.
"